COMFORT VOOR DINERS EN PERSONEEL IN RESTAURANTS

Het comfort van de mensen in uw restaurant, uw klanten en uw personeel staat voorop. Als uw klanten de sfeer niet prettig vinden, gaan ze niet dineren in uw restaurant. Anderzijds is het comfort van uw personeel net zo belangrijk. Tenzij u zorgt voor goede arbeidsomstandigheden, is de efficiƫntie van uw personeel minimaal.

Het menselijk comfort in een binnenruimte is vooral afhankelijk van thermisch comfort en binnenluchtkwaliteit (bereikt door temperatuur, goede vochtigheidsregeling en ventilatie), verlichting en akoestisch comfort.

(i) Thermische en binnenluchtkwaliteit: door koken, verlichting, elektrische apparatuur en het aantal mensen in het restaurant is de interne hitte in alle restaurants (vooral in keukens) erg hoog.

(ii) Restaurantverlichting: Restaurantverlichting is een essentieel onderdeel van het restaurantontwerp, omdat het zichtbaarheid biedt om veilig te werken en te bewegen, en ook van invloed is op de klantervaring.

(iii) Akoestisch: Restaurants zijn over het algemeen een lawaaierige ruimte. Met muziek op de achtergrond en pratende mensen, en de algehele akoestische kwaliteit van de kamer heeft een aanzienlijke invloed op de klantervaring.

Bellezza Restaurant in Amsterdam is het bevredigende doel om naar de Wallen te gaan en dat ze heerlijke maaltijden aanbieden en een diepgaand en onverwacht vloeibaar menu hebben. Elke klant die uw restaurant heeft gekozen om te dineren, heeft vooraf verwachtingen van heerlijk eten en uitstekende klantenservice en het niet leveren van beide kan ervoor zorgen dat uw restaurantbedrijf enorm lijdt.

Als uw klant blij en tevreden is met uw restaurantservice, zullen ze waarschijnlijk met anderen over hun ervaring praten en waarschijnlijk ook terugkomen. De voordelen van tevreden klanten zijn onmiskenbaar.

www.restaurantbellezza.nl