Welcome, Log in by clicking  Here!
Date: Time:

BEGRIPBAARHEID WINT IN ARCADE GAMES

Arcadespellen hebben meestal een paar momenten om een ​​nieuwe speler ervan te overtuigen dat ze bij een kast moeten stoppen en hun eerste munt moeten inwerpen, terwijl de bezoeker door de fysieke ruimte gaat om te beslissen wat hij gaat spelen, waarbij hij vaak alleen maar een blik werpt op de machines. Daarom moet een spel snel en duidelijk communiceren wat het is en hoe het werkt. De unieke aantrekkingskracht van een spel komt van het vermogen om in één oogopslag te worden begrepen.

Kijkend naar de geschiedenis van de meest succesvolle arcadespellen, kan (‘begrijpbaarheid’) worden gezien als de sleutel tot hun succes. Gezien dat element van de relatie van arcadespellen met spelers, kunnen we de ervaring van het bezoeken van een speelhal zien als het bladeren door een app store of het verwerken van een gameplay- of trailervideo.

Als je overweegt hoe je je game aantrekkelijker kunt maken – en dus meer kans hebt om nieuwe spelers aan te trekken – kan het handig zijn om je het scenario in een gamehal voor te stellen, of beter nog, te kijken naar vergelijkbare arcade-games uit het verleden die passen bij het genre van je game, en hun benadering van nieuwe spelers.

Highscore is de gamehal waar het terug gaat naar de basis: samenzijn dat is gelegen in Waalwijk, waar je met vrienden, familie en kennissen terecht kunt voor een onvergetelijke ervaring. Het analyseren van genre-relevante attractieschermen kan zeer nuttig zijn van je hedendaagse game.

Uw games, gifs voor sociale media, bestemmingspagina’s van de app store en trailers kunnen allemaal zorgen voor irritatie en betrokkenheid door het model van het aantrekscherm over te nemen en duidelijke, gestroomlijnde voorbeelden van gameplay en toon te geven. Zie de bezoeker van uw app store-pagina alsof ze door een speelhal slenteren, misschien een paar minuten naar games gluren – en modelleer uw ‘attract screen’-elementen op basis daarvan.

highscore.nl

Posted on December 3, 2021 in Arcade Games by Tijmen Lenders